Om oss Vision Teamet Historik Arbetssätt Samarbetspartners Karriär Aktuellt Nyheter Succé för Workifydagen! Andreas Lie - ny senior systemutvecklare på Workify Vad sägs om 30 timmar mindre administration i veckan? Nu lanserar vi Workify – appen för enkelt och effektivt driftstöd! Workify – appen för effektivare och enklare driftstöd Erbjudande December Nyheter i senaste releasen av Workify Nu kan du koppla Workify till Fortnox Träffa oss på BraBärighet19 Produktutveckling och nya lanseringar Kombinationen av goda ting Efterlysning! Produktförbättringar Glad midsommar Digital leveranssedel - ny funktion i Workify ”Med Workify missar vi aldrig att fakturera ett jobb, dessutom har vi snabbat upp faktureringen betydligt” Workify integrerar med Fortnox, Visma och Björn Lundén Välkommen Markus - Ny säljare på Workify Nu lanserar vi Workify 2 0 Workify växer - är du den vi söker? Nu har 100 åkerier valt Workify Nu förstärker vi säljteamet - välkommen Hans Dani Kazazic - Ny säljansvarig på Workify Workify växer - vi söker Systemutvecklare ”Det våra kunder berättar för mig driver produktutvecklingen på Workify” WORKIFY EN AV FINALISTERNA TILL ÅRETS SaaS-NYKOMLING Välkommen Carola - ny säljare på Workify Så får du bättre likviditet i åkeriet Vi gör dig redo för BEAst Supply 4.0 Press Workify och Slipp inleder samarbete för att göra åkeribranschen mer lönsam Workifys kunder växer fyra gånger snabbare än övriga åkeribranschen Wilda väljer Workify Workify växer - vill du jobba med oss? 120 dagar som eget bolag – så här har det gått Almi Invest investerar i Workify Sverige AB Workify Sverige AB på egna ben Workifybloggen Digitaliseringen ger förutsättningar att bli en bättre företagare Bättre och snabbare informationsflöden kan både sänka logistikkostnader och minska miljöpåverkan Kvalitet i leveransen, viktigare än låga kostnader Tipsa oss

Workify växer - vill du jobba med oss?

Workify Sverige AB utvecklar och säljer ett av branschens mest kostnadseffektiva system för logistik och transportledning till små och medelstora åkerier. Nu söker vi dig som vill göra skillnad på riktigt för våra kunder och skala upp Workify från start-up till marknadsledare.

Workify Sverige AB utvecklar och säljer ett av branschens mest kostnadseffektiva system för logistik och transportledning till små och medelstora åkerier. Tillsammans med kunder och användare utvecklar vi de funktioner som skapar mest värde för både dagens och morgondagens behov. Nu söker vi dig som vill göra skillnad på riktigt för våra kunder och skala upp Workify från start-up till marknadsledare.

Åkerier jobbar över stora geografiska områden, i komplex miljö, med ständiga förändringar. Snabb, pålitlig och transparent kommunikation mellan medarbetarna är väsentlig. Med kundorder, arbetsledning, återrapportering och fakturering i Workify får kunderna full kontroll, snabbare och mer korrekt fakturering och därmed bättre avkastning i bolaget.

Workify Sverige AB är baserat i Hudiksvall och verkar över hela landet. Vårt bolag styrs av värderingar där kundnyttan är central. Vår strategi är att ha marknadens nöjdaste kunder. Det åstadkommer vi genom kunddriven utveckling, fria provperioder och utan att låsa in kunden i långa kontrakt. Hos oss är man bara kund så länge man är nöjd.

Då Workify är ett ungt bolag ställs speciella krav på din drivkraft, uthållighet och förmåga att agera självständigt med företagets och kundernas bästa för ögonen. Workify satsar stort och jobbar efter en ambitiös tillväxtplan med tydliga mål.

Vill du vara med och skala upp ett start-up bolag till en marknadsledare?
Är du intresserad av att göra skillnad på riktigt - för både kunderna och företaget?
Vill du jobba på ett värderingsdrivet företag med stora möjligheter till personlig utveckling?
Då kan Workify vara företaget för dig!

Vi söker personer till följande tjänster för omgående anställning. Inget sista ansökningsdatum. Tjänster tillsätts löpande.

Säljare

Produkten är rätt. Priset är rätt. Marknaden finns där. Nu lanserar vi fler funktioner i Workify för att kunna erbjuda ett ännu starkare erbjudande till våra kunder. För att nå ut till fler behöver vi stärka upp vårt säljteam i Hudiksvall.
Ditt jobb går ut på att via kundmöten (i huvudsak digitala just nu) skapa kännedom om och efterfrågan på vår produkt. Du driver sälj- och onboardingprocess enligt vår arbetsmodell. Vår strategi är att endast ha nöjda kunder. Ditt säljarbete är därför kritiskt för att verkligen lyssna in kunden, skapa rätt förväntningar och bygga långsiktiga kundrelationer. Du samarbetar med Customer Success och Produktägare för att nå våra gemensamma mål.

Jag vill söka jobbet som säljare (länk till ansökningssida)

Customer Success

Målsättningen är solklar. Vi ska erbjuda den bästa lösningen och ha de nöjdaste kunderna. Nu formerar vi vårt Customer Success team med ansvar för kundrelationer, support och merförsäljning.

I Customer Success-rollen blandas traditionell eftermarknad med försäljning. Ditt jobb går ut på att hantera supportärenden och ta fram användarguider. Du kommer även att vara delaktig i arbetet med kundundersökningar samt ha en uppsökande roll för att kontinuerligt stämma av nöjdhet och erbjuda nya funktioner till våra befintliga kunder. Du utgår från Hudiksvall och jobbar nära både Säljare och Produktägare för att nå våra gemensamma mål.

Jag vill söka jobbet som Customer Success (länk till ansökningssida)

Produktägare

Grunden i produkten finns redan på plats. Nu är det dags att skapa ytterligare värdeskapande funktioner i Workify. Med kunddriven utveckling tar vi fram marknadens bästa plattform för logisitk och transportledning. Ditt jobb blir att leda och styra utvecklingen samt underhållet av produkten.

Som produktägare har du en komplex och utmanande uppgift i att besluta både operativt och strategiskt om resursfördelning mellan nyutveckling och underhåll. Ditt jobb är att kartlägga och förstå kundernas behov och omsätta det i specifikationer för en produkt som kunderna är beredd att betala för - nytta och värde måste vara rätt. Din roll innefattar även att projektleda utvecklingsarbetet. Din uppgift är att vara 'spindeln i nätet' och höga krav ställs såväl på omdöme som analysförmåga. Du jobbar tillsammans med Säljare för att bygga insikter om kundbehov och prissättning samt med Customer Success för kundundersökningar.

Jag vill söka jobbet som produktägare (länk till ansökningssida)