Vi bjuder på två dokument vi tror du kan ha stor nytta av.
För dig som tvekar om du bör digitalisera åkeriet eller inte.
Vi har sammanställt en lista med de vanligaste anledningarna till att just åkerier väljer att digitalisera sin verksamhet. Listan är baserad på hundratals samtal vi haft med åkeriägare, transportledare och administratörer på åkerier runt om i Sverige.
Vår PDF (9 sidor) innehåller de områden åkerier vi talat med velat förenkla och effektivisera genom digitalisering, exempelvis administration, arbetsledning, avräkning, ekonomi, körsedlar, lejåkare, resursplanering, spårbarhet och tidrapportering.
För dig som bestämt dig för att digitalisera åkeriet, men inte vet i vilken ände du ska börja.
Vi har tagit fram en checklista med de frågor du bör fundera på själv innan du kontaktar potentiella systemleverantörer samt de frågor du bör ställa till utvalda systemleverantörer för att kunna jämföra, utvärdera och slutligen välja rätt leverantör till din verksamhet.
Vår PDF (13 sidor) innehåller frågor inom områden som exempelvis värde, funktioner, integration, tillgänglighet, drift, support, utbildning, säkerhet, uppstart, pris och framtida utveckling.
Ange dina uppgifter och klicka skicka så landar de i din mailinkorg inom kort!
Lycka till med digitaliseringen av ditt åkeri!
Genom att du skickar in detta godkänner du att vi får spara dina personuppgifter och skicka e-post till dig. Vi delar inte dina uppgifter med någon annan och du kan när som helst be att få dina uppgifter borttagna.