Är ni med?
Workify är ett system för orderhantering utvecklat specifikt för åkeribranschen. Med Workify skapar vi genuint affärsvärde för våra kunder – både idag och imorgon. Vår vision är att digitalisera och framtidssäkra åkeribranschen.
I dag är vi ca 12 personer som arbetar med Workify i olika roller. I teamet ingår VD, säljare, utvecklare, marknadsförare och kundsupport. Vår verksamhet växer och utvecklas. Under 2024 kommer vi att rekrytera fler till vårt dreamteam.
Historien om Workify tar sin början under en Innovationsdag på Hiab i Hudiksvall i januari 2017. Syftet med dagen var att samla kunder och anställda för att ta fram 100 idéer på temat digitalisering. En av frågorna som ställdes under dagen var "Hur kan vi använda digitalisering för att förbättra vår eller våra kunders affärsmodell?" Ett av svaren ledde fram till den lösning vi idag kallar Workify.
Anledningen att vi startade Workify var att vi såg ett behov på marknaden som vi kunde lösa. Vår mission är att utveckla och sälja system som på riktigt gör skillnad för våra kunder. Vi vill att Workify ska underlätta våra kunders vardag och effektivisera deras arbete så de kan lägga mer tid på det som är roligt och samtidigt bli mer framgångsrika och lönsamma.
Företag som kan effektivisera och förenkla för dig som åkeri. Här presenterar vi några av de vi samarbetar med.
Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med kunniga och driftiga personer. Har du erfarenhet och kompetens som krävs för att vara med och utveckla en startup till en marknadsledare? Då kanske du skulle passa bra i vårt team!
I Workifybloggen bjuder vi på kunskap, vidgade perspektiv, trendspaning och nya insikter.
Är du kund hos Workify och har tips om ett annat åkeri eller entreprenadföretag du tror skulle kunna ha nytta av vår tjänst? Dela gärna det tipset med oss. Leder ditt tips till en ny kund hos oss får du 2500 kr i rabatt på din nästa faktura.