Ni betalar endast för de moduler ni behöver och använder
Fr.10kr
/person och dag
Fr.20kr
/person och dag
Fr.25kr
/person och dag
Ett BAS-paket kan tex innehålla moduler som orderhantering, kalender, kartvy, kund-& artikelregister, prislistor, användarregister, fordonsregister samt appar (iOS & Android).
Ett PLUS-paket kan tex innehålla allt som BAS har samt integration till ekonomisystem*, tidsrapportering för lön, externorder, mottagarsignering.
Med ett PRO-paket får du allt! Se Bas och Plus, samt moduler för uthyrning, kundportal för B2B, beställningsformulär B2C, hållbarhetsrapportering (BEAst), projekthantering, GPS och Väg- och Parkunderhåll
Osäker på vilken nivå som passar dig och din verksamhet bäst? Hör av dig till oss så hjälper vi till att sätta ihop det perfekta paketet med rätt moduler för dig. Boka möte och få både en demo och prisförslag på ditt Workify-paket idag!
Att driva ett åkeri idag innebär mer än att bara hålla hjulen rullande. Det handlar om att ha full kontroll över verksamheten, säkerställa att alla uppdrag faktureras korrekt och att kunna fatta välgrundade beslut baserade på tillförlitlig data. Med ett system som Workify kan du digitalisera hela arbetsflödet – från kundorder till fakturering – vilket sparar tid, minskar pappersarbete och förbättrar likviditeten.
Att investera i ett system som Workify är ett steg mot en mer effektiv, lönsam och hållbar verksamhet. Det ger dig de verktyg du behöver för att växa och anpassa dig i en föränderlig bransch. Vill du veta mer om hur Workify kan hjälpa ditt åkeri? Boka en gratis demo idag och upptäck fördelarna med att digitalisera din verksamhet.